Webinárium

Motiváció és konfliktuskezelés a munkahelyen

Előadók:

Egyéb információk

Időpont:

Előadó: Dr. Rosecker Dániel

Kreditpontok:

  • Erre a képzésre nem jár!

Tematika

A motiválás és konfliktuskezelés a munkahelyen című előadás vezetőknek szól, amely két olyan kritikus területet céloz meg, amelyek nap mint nap jelen vannak a munkahelyi környezetben. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy a motiváció és a konfliktuskezelés milyen fontos szerepet játszanak a munkahelyi sikerben és csapatmunkában. Az előadásom célja, hogy segítséget nyújtsak a még hatékonyabb, valamint produktívabb munkahelyi teljesítmény eléréséhez.

A munkahelyeken a motiváció létfontosságú ahhoz, hogy elérjük a kitűzött céljainkat és teljesítményünket maximalizáljuk. Az előadás során átbeszéljük, mit is jelent a motiváció és hogyan alakítsunk ki sikeres stratégiát. Mit tehet egy vezető, hogy kollégái mindig motiváltak legyenek? Hogyan és milyen eszközöket alkalmazhat vagy éppen melyek azok, amelyeket jobb, ha elkerül.

A konfliktusok elkerülhetetlenek a munkahelyeken, de azok hatékony kezelése elengedhetetlen a zökkenőmentes együttműködéshez és a termékeny munkakörnyezet fenntartásához. Az előadás során megtanulhatja, hogyan ismerheti fel és oldhatja meg a konfliktusokat, valamint hogy hogyan építhet konstruktív kommunikációt és együttműködést a munkahelyi környezetben.

Az előadás során hasznos esettanulmányokat és gyakorlatokat is bemutatok, hogy közvetlenül alkalmazhassák a tanultakat a munkahelyi életben. Bízom benne, hogy az előadásom során olyan eszközöket és ismereteket szereznek majd, amelyek hozzájárulnak a sikeresebb és harmonikusabb munkavégzéshez.

   

Az előadás tematikája:

Bevezető

I. rész: Cél és motiváció

A) Célok meghatározása: Milyen rövid és hosszú távú céljai vannak a cégnek? Ezek tükrében milyen feladatai vannak a vezetőnek és milyen feladatokra, illetve célokra kell motiválnia beosztottjait?

B) Mit jelent a motiváció?: Tévhitek és félreértések a motivációval kapcsolatban.

Mit jelent a külső és belső motiváció? Hogyan lehet hatékony módszert kialakítani?

C) Motivációs elméletek: Hogyan motiváljak? Motivációs elméletek, különös tekintettel a Maslow elmélet és a Motiváció 3.0. Melyek a leggyakrabban alkalmazott elméletek és ezek miért sikertelenek? Melyik az, amelyet alkalmazva sikereket érhetünk el?

D) Motivációs a gyakorlatban: Milyen eszközöket használhat egy vezető és melyek azok, amelyek nem vezetnek eredményre? Hogyan találd meg a belső motivációd és tartsd fenn azt hosszú távon? Hogyan motiváljuk a különböző generációkat?

II. rész: Konfliktuskezelés és kommunikáció

A) A hatékony kommunikáció: Miért fontos a hatékony kommunikáció az életünk minden területén? Hogyan határozhatjuk meg a sikeres kommunikáció kulcsfontosságú elemeit? Milyen módszerek segíthetnek a konfliktusok megelőzésében és kezelésében a kommunikáció során?

B) Konfliktus szintjei: Hogyan határozzuk meg a konfliktusok alapvető szintjeit? Miért fontos megérteni a konfliktusok szintjeit? Hogyan lehet az alacsony szintű konfliktusokat megelőzni vagy kezelni?

C) Konfliktus fázisai: Miért fontos azonosítani a konfliktusok fázisait és melyek azok? Hogyan lehet felismerni a konfliktusok kezdeti jeleit? Milyen stratégiákat lehet alkalmazni a konfliktusok korai szakaszában, hogy megelőzzük a további kiterjedésüket? Létezik-e olyan fázis, ahonnan nincs visszaút?

D) Konfliktuskezelés módszerei: Milyen konfliktuskezelési stratégiák léteznek, melyek a leghatékonyabbak? Milyen stratégiákat lehet használni a konfliktusok kibővülésének megelőzésére? Példák és esettanulmányok a munka világából.

____________________________________________________________________

További Cégvezetés és Menedzsment képzéseink:

      

Időpontok és információk

Sajnáljuk, jelenleg nincs elérhető dátum az on-line képzés számára.

Az árak 27 % ÁFA nélkül értendők.

!ERR No images found in /images/fotogalerie/kursy_onw/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.