Egyéb információk
Időpont:
Előadó: Dr. Rosecker Dániel
Kreditpontok:
- Erre a képzésre nem jár!
Tematika
A motiválás és konfliktuskezelés a munkahelyen című előadás vezetőknek szól, amely két olyan kritikus területet céloz meg, amelyek nap mint nap jelen vannak a munkahelyi környezetben. Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy a motiváció és a konfliktuskezelés milyen fontos szerepet játszanak a munkahelyi sikerben és csapatmunkában. Az előadásom célja, hogy segítséget nyújtsak a még hatékonyabb, valamint produktívabb munkahelyi teljesítmény eléréséhez.
A munkahelyeken a motiváció létfontosságú ahhoz, hogy elérjük a kitűzött céljainkat és teljesítményünket maximalizáljuk. Az előadás során átbeszéljük, mit is jelent a motiváció és hogyan alakítsunk ki sikeres stratégiát. Mit tehet egy vezető, hogy kollégái mindig motiváltak legyenek? Hogyan és milyen eszközöket alkalmazhat vagy éppen melyek azok, amelyeket jobb, ha elkerül.
A konfliktusok elkerülhetetlenek a munkahelyeken, de azok hatékony kezelése elengedhetetlen a zökkenőmentes együttműködéshez és a termékeny munkakörnyezet fenntartásához. Az előadás során megtanulhatja, hogyan ismerheti fel és oldhatja meg a konfliktusokat, valamint hogy hogyan építhet konstruktív kommunikációt és együttműködést a munkahelyi környezetben.
Az előadás során hasznos esettanulmányokat és gyakorlatokat is bemutatok, hogy közvetlenül alkalmazhassák a tanultakat a munkahelyi életben. Bízom benne, hogy az előadásom során olyan eszközöket és ismereteket szereznek majd, amelyek hozzájárulnak a sikeresebb és harmonikusabb munkavégzéshez.
Az előadás tematikája:
Bevezető
I. rész: Cél és motiváció
A) Célok meghatározása: Milyen rövid és hosszú távú céljai vannak a cégnek? Ezek tükrében milyen feladatai vannak a vezetőnek és milyen feladatokra, illetve célokra kell motiválnia beosztottjait?
B) Mit jelent a motiváció?: Tévhitek és félreértések a motivációval kapcsolatban.
Mit jelent a külső és belső motiváció? Hogyan lehet hatékony módszert kialakítani?
C) Motivációs elméletek: Hogyan motiváljak? Motivációs elméletek, különös tekintettel a Maslow elmélet és a Motiváció 3.0. Melyek a leggyakrabban alkalmazott elméletek és ezek miért sikertelenek? Melyik az, amelyet alkalmazva sikereket érhetünk el?
D) Motivációs a gyakorlatban: Milyen eszközöket használhat egy vezető és melyek azok, amelyek nem vezetnek eredményre? Hogyan találd meg a belső motivációd és tartsd fenn azt hosszú távon? Hogyan motiváljuk a különböző generációkat?
II. rész: Konfliktuskezelés és kommunikáció
A) A hatékony kommunikáció: Miért fontos a hatékony kommunikáció az életünk minden területén? Hogyan határozhatjuk meg a sikeres kommunikáció kulcsfontosságú elemeit? Milyen módszerek segíthetnek a konfliktusok megelőzésében és kezelésében a kommunikáció során?
B) Konfliktus szintjei: Hogyan határozzuk meg a konfliktusok alapvető szintjeit? Miért fontos megérteni a konfliktusok szintjeit? Hogyan lehet az alacsony szintű konfliktusokat megelőzni vagy kezelni?
C) Konfliktus fázisai: Miért fontos azonosítani a konfliktusok fázisait és melyek azok? Hogyan lehet felismerni a konfliktusok kezdeti jeleit? Milyen stratégiákat lehet alkalmazni a konfliktusok korai szakaszában, hogy megelőzzük a további kiterjedésüket? Létezik-e olyan fázis, ahonnan nincs visszaút?
D) Konfliktuskezelés módszerei: Milyen konfliktuskezelési stratégiák léteznek, melyek a leghatékonyabbak? Milyen stratégiákat lehet használni a konfliktusok kibővülésének megelőzésére? Példák és esettanulmányok a munka világából.
____________________________________________________________________
További Cégvezetés és Menedzsment képzéseink:
Minőségi előadók
Vegyen részt előadásinkon, és kérdezzen szakértőinktől!
Minden képzés alapja a minőségi oktató. Csak a legjobb szakértőkkel dolgozunk. Oktatóink sokéves tapasztalattal rendelkeznek saját szakterületükön, és sok éve foglalkoznak vállalati képzéssel is.
Minden online előadás végén konzultációs lehetőséget biztosítunk, mely során megválaszolásra kerülnek az előadás során felmerült kérdések. Szakértőnk ugyanúgy megválaszolja Önnek kérdéseit, mintha egy személyes képzésen venne részt.
Minőségi garancia
Az online előadásokat ugyanolyan gondossággal készítjük el, mint a személyes szemináriumokat.
Nagy gondot fordítunk képzéseink előkészítésére. Előadóink know-how-ját ötvözzük ügyfeleink igényeivel. Az előadásokon semmi miatt nem kell aggódnia, csak a tartalomra koncentrálnia, a többiről mi gondoskodunk.
Folyamatos visszajelzésekkel mérjük a képzéseinken résztvevők elégedettségét és azonnal reagálunk a vállalati képzések és az online előadások szervezésének minőségére és lehetséges javításaira vonatkozó javaslatokra.
Számunkra mindig az ügyfél az első!
Szívesen válaszolunk képzéssel kapcsolatos kérdéseire, legyen szó online vagy személyes munkavállalói képzésről.
Elégedett résztvevők
Figyelünk Önre. Igényeinek megfelelően alakítjuk ki előadásainkat.
Ügyfeleinknek köszönhetően rendszeres visszajelzéseket kapunk, így folyamatosan javíthatjuk előadásainkat. Az online szemináriumokhoz kényelmes, professzionális online felületet használunk.
A személyes előadások ára tartalmazza a frissítőket. Az egész napos szemináriumok esetében az ebédet is tartalmazzák. Ha különleges igényei vannak a frissítőkkel kapcsolatban, pl. allergia miatt, szívesen eleget teszünk az Ön igényeinek!